Stabilizator de imagine

 :: Plug-in

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Stabilizator de imagine

Mesaj  Gabriel Bordas la data de Mier Mar 26, 2008 2:37 am

Functia SmoothCam oferit de Apple cu rezultate foarte bune.
Ex aici: http://videoediting.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=331059

Gabriel Bordas
Admin

Mesaje : 256
Data de inscriere : 20/02/2008
Varsta : 37
Localizare : Barcelona

Vezi profilul utilizatorului http://www.flickr.com/photos/15944782@N06/

Sus In jos

mercalli ProDad

Mesaj  iora la data de Mier Mar 26, 2008 3:05 pm

am incercat ca plugin in avid liquid mercalli si mi-a rezolvat problemele aparute la o panoramare si filmare din masina,insa la fimarea in SD se pierde cca 20% din calitatea originalului,asta in functie si de gradul de destablilizare al materialului sursa.Insa cred ca filmat HD si editat si reparat pt SD e ok.mercalli imi place ca e intuitiv si Rapid fata de ce am testat in Boris.

iora

Mesaje : 43
Data de inscriere : 03/03/2008
Varsta : 40
Localizare : DEJ CLUJ

Vezi profilul utilizatorului http://www.iorastudio.ro

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  Gabriel Bordas la data de Mier Mar 26, 2008 4:32 pm

Tocamai de asta insist ca indiferent de formatul final DVD sau nu, achizitie si post-pro in HD este obligatoriu, intodeauna este mai bine sa fie informatie in plus decat in minus, doar ca inca se crede ca VX2100 este mai bun pt ca are o sensibilitate nesemnificativ mai buna fata de HDV de parca nu ar exista lumini si mai ales ca scenele lowkey sunt sub 10% din tot reportajul video.

Gabriel Bordas
Admin

Mesaje : 256
Data de inscriere : 20/02/2008
Varsta : 37
Localizare : Barcelona

Vezi profilul utilizatorului http://www.flickr.com/photos/15944782@N06/

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  iora la data de Mier Mar 26, 2008 5:14 pm

nu chiar.cred ca este cam 40% ok si 60% slab luminat,nu uita ca multe nunti inca se fac la noi pe stilul vechi ,adica de noapte.si in plus e greu ca un singur om sa poata asigura o iluminare corespunzatoare,mai ales la cadrele hd cu lumina de pe camera,cel putin in zona mea.iar la ce pret se poate obtine dintr-o nunta aici ,nu se justifica investitia intr-o camera care trebuie ajutata din cauza slabei sensibilitati cu lampi scumpe , plus acumulatori capabili,plus stresul generat de iluminarea artificiala continua.de accea se prefera o camera cu o sensibilitate cat mai mare,mai ales ca nu se cauta inca materiale HD.plus sa fie portabila si cat mai usoara, iar aici pd-ul sau vx-ul se incadreaza foarte bine.Insa cand se va cere material HD si clientii vor avea cu ce reda in bune conditii ceea ce se face atunci bineinteles ca ne vom orienta spre camere HD sau HDV.De aici si faptul ca se cauta VX de majoritatea celor care fac NBC,neavand ce face cu HDV,aproape toti filmand ,care au si optiunea HDV ,in SD cu camerele din comoditate si timp necesari postprocesarii.Poate cei din orase mari mai prin comenzi HD ,oricum la alti bani etc.

iora

Mesaje : 43
Data de inscriere : 03/03/2008
Varsta : 40
Localizare : DEJ CLUJ

Vezi profilul utilizatorului http://www.iorastudio.ro

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  Gabriel Bordas la data de Mier Mar 26, 2008 5:54 pm

Chair si aici motivatia filmarii in HD/HDV nu ar fi pt ca piata o cere, majoritatea nu stiu inca care e diferenta, oricum alegerea nu tine cont de cererea pieti ci din simplu motiv ca o filmare in HD si apoi convertita in SD are mai mare calitate decat daca ssar filma direct in DV, un alt motiv esta ca se vrea un master HD, care in viitor atunci cand clinetii vor investii intr-un home cinema HD se face o copie blu-ray, un serviciu in plus, evident platit.
Dar motivul cel mai importat e diferenta decalitate indiferent de formatul final.
In ce priveste scenele cu mica luminozitate, cred ca confunzi, midkey cu low key, lowkey sunt acele scene de tort sau urmarirea miresei in noapte, unde nu exista absolut de loc, nici un detaliu in urma, in timp ce midkey sunt scene mai mult sau mai putin semi-intunecate, asta intr-un libaj ne-ortodox, unde in afara de lumina principala, intodeauna exista o lumina generala de completara care da detalii in umbra, chiar daca acestea, in anumite situatii sunt spre minim.
Orice cameraman trebuie sa lucreze cu cel putin o lumina de completare, bineinteles cu o buna technica, foarte suav, ca sa nu elimine lumina principala si atmosfera, si nu cu o lampa de 40W direct pe subiect, in cazul asta, iti dau dreptate, greseala mare. In documenatre, chiar si cu camere de peste 40.000 se folosesc lumini portabile pe camera, dar numai ca si ceva complementar in cazuri de control al contrastului de iluminare sau conditii minime de iluminare unde dispar detatiile in umbra. Aici lumina este controlata de un regulator mic si nu cu diafragama camerei din cauza asta, subiectul principal nu este supraexpus, ars, sau sa iasa prea mult in evidenta fata de fundal.

Gabriel Bordas
Admin

Mesaje : 256
Data de inscriere : 20/02/2008
Varsta : 37
Localizare : Barcelona

Vezi profilul utilizatorului http://www.flickr.com/photos/15944782@N06/

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  iora la data de Mier Mar 26, 2008 6:21 pm

ca sa ma exprim simplu.Imaginea la nunta filmata cu vx si lampa 10w este mai luminoasa decat un HDV gen FX cu 30W; se prefera achizitia minima la calitate considerata in Ro decenta si rezultatul garantat in orice conditii, plus ca sunt ff multi care poseda vx si nu stiu sa o utilizeze in mod manual.De ceea in RO vx "rules" in nunti,atentie - doar nunti .Personal am folosit FX1 ,insa cu ceva probleme de iluminare mai mari fata de PD sau vx,si rezultatul il dadeam tot pe SD , dar eram nevoit sa folosesc conversia HDV-SD din camera care nu e grozava,ca altfel nu finalizam materialul HDV nici intr-o luna (asta in 2005 cu tehnica de atunci).Si tot cu Pd am ajuns sa filmez nunti si merge treaba ok.Pentru documentare insa nici nu se pune problema folosirii SD.Subscriu la ideea ta cu HD insa presupune momentan investitii poate nerecuperabile aici .Arhiva mea de familie am filmat-o in HDV cat de mult am putut ,insa la nunti... hmm, complicat.Insa as fi incantat sa fie si aici in RO piata ca la voi si sa filmez la cea mai buna calitate posibila si sa se si plateasca acest lucru.Dar prea putini au ecrane HD si Playere in RO... .Dar problema e minora in ce standard se filmeaza,mai avem mult pana o sa filmam decent in SD la nunti unii dintre noi...

iora

Mesaje : 43
Data de inscriere : 03/03/2008
Varsta : 40
Localizare : DEJ CLUJ

Vezi profilul utilizatorului http://www.iorastudio.ro

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  Gabriel Bordas la data de Mier Mar 26, 2008 9:58 pm

Din Barcelona am cumparat pt. studioul din Zalau kit-ul HVX200 si HDD extern, dupa cateva probe, am ramas cu gura cascata ca in-treadevar, workflow-ul era benibil de usor si rapid asta pe o platforma Osx si MacPro. Practic faci un transfer de fisier de pe HDD extern in Mac si aici o copie de siguranta care il pastrezi un timp scurt. Editarea este nativa, tragi clipurile in time line si gata 1080p fara nici o grija, foarte fluid. Din unghiul asta, nu as gasi o justificare pt o filmare NBC cu DV. Dar trebuie sa si faci saltul asta de peste 9500E.
In cazul HDV, windows, adobe premier, da de gandit pt ca sunt cateva dezavantaje pe drum.
Este adevarat, ca foarte multi lucreaza pe automat, si in HD, daca te bazezi pe monitorul LCD incorporat, nu se poate face sharful manual, trebuie sa ai un monitor extern HD si multa experienta. Daca nu, in post-pro, o sa ai surpriza ca ce ai vazut tu pe LCD-ul ala mic de la camera se vedea ok, cand de fapt era in afara sharfului.
Sunt avantaje si dezavantaje la trecerea pe HDV/HD si cineva care a lucrat pe automat si trece pe un format superior si mai vrea sa si lucreze ca si un profesionist fara sa aibe experienta o sa intampine cateva probleme mari si de aici dezamagirea si de multe ori revenirea la DV unde controla scula foarte bine. Exceptie daca se lucreaza pe automat si nu sunt pretentii de artist/profesionist.
Pe scurt ar fi ca in HDV/HD se cere un nivel mai mare de profesionalism, o corecta utilizare a echipamentelor si un workflow curat, pt. ca calitatea HD nu vine singura.

Intreadevar conversile HDV-SD de pe camerele din gama semi-profesionale sunt jalnice, la fel si pe o camera broadcast de format mare, ceva mai bune totusi, dar folosite pe plato pt anumite lucururi si nu ca si master. Obligatoriu un PC dedicat 24H si un soft profesional cum ar fi Procoder3

Gabriel Bordas
Admin

Mesaje : 256
Data de inscriere : 20/02/2008
Varsta : 37
Localizare : Barcelona

Vezi profilul utilizatorului http://www.flickr.com/photos/15944782@N06/

Sus In jos

Re: Stabilizator de imagine

Mesaj  Continut sponsorizat Astazi la 6:03 am


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 :: Plug-in

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum